26.02.2017.

Ave, ASSVIO!

Na jučerašnjoj Skupštini Enigmatskog saveza Srbije, preciznije: Antienigmatskog saveza Vojvodine i uže Srbije do Kragujevca, formalno: ESS - a, donete su neke epohalne odluke, pa kao enigmata koji geografski nažalost pripada zemlji iz skraćenice, ali duhovno i  praktično ne, te kao neko čije je javno delovanje juče označeno kao subverzivno, u ovom tekstu želim da se osvrnem na novonastalu situaciju.

Pre svega, po ko zna koji put upućujem apel da se moji lični stavovi ne identifikuju sa stavovima Enigmatskog kluba Kikinda, i molim sve uvažene bukvaliste iz jednako cenjenog ESS - a da razumeju prostu stvar: sekretar EKK - a Slavko Bovan ne može biti odgovoran ni za jedan moj istup, niti postoji logičko opravdanje za poistovećivanje mog samostalnog delovanja sa opštim ciljevima i namerama EKK - a. Ja imam ime (ne zovem se EKK, niti Slavko Bovan), nisam PR, niti imam bilo kakvu funkciju u tom udruženju, a moja pripadnost je samo izraz podrške pozitivnim enigmatskim idejama. Uloga koju realno igram u EKK - u je marginalna, tako da stavovi koje javno iznosim ne reprezentuju stavove većine. Ukoliko je progon EKK - a delom ili sasvim uzrokovan mojim "subverzivnim" komentarima, predlažem da se ESS obrati predsedniku kluba i argumentovano zatraži moje isključenje.

Drugo, bio ja član nekog kluba ili ne, kao osoba sa proenigmatskim težnjama, ne mogu i neću da obustavim javno ukazivanje na antienigmatske pojave u zemlji u kojoj živim. Smisao našeg tj. vašeg udruživanja nije tapšanje po ramenima, jalovo sedničenje, čestitanje rođendana, slava i zavetina, celivanje pehara i moštiju Svete Zagonetke, kićenje značkama i diplomama, ili obilazak pećina i potoka na SES - u, već rad na reanimaciji i popularizaciji enigmatike u vremenu sadašnjem. Paradoks je u tome što se to svakodnevno mora podvlačiti crvenim flomasterom, jer je u ovim i ovakvim enigmatskim okolnostima sve bitnije od suštine.

Ako bismo pitali ex predsednika ESS - a, juče razrešenog dužnosti, šta je pokrenuto ili bar popravljeno tokom njegovog mandata, odgovor bismo dobili nakon dramske pauze od 2-3 meseca, a u tom odgovoru bi po tačkama, uz obilje fino (ćirilično) naslaganih reči, ukratko pisalo: ništa, a i manje od toga. U stvari, Aleksandar Janković je najnesposobniji predsednik ESS - a otkad savez postoji. Ne ulazim u to zbog čega je jedna tako mlitava osoba prihvatila funkciju, ali je činjenica da je pod njegovom palicom potpuno izbrisana razlika između dobrog i lošeg, korisnog i štetnog, logičnog i nelogičnog (...) u srpskoj enigmatici.

Uprkos svemu, o Aleksandru se može reći i ponešto dobro. Na primer, dobar je enigmata. Uz to, verujem da nije rđav čovek, samo je, eto, malo glup (jer da nije, ne bi ni prihvatio da bude prva glava ESS - a, budući da je već imao dovoljno godina i iskustva da bi znao šta može, a šta ne može). No, bojim se da izbor novog predsednika vodi ESS u dosad neviđeno i neslućeno ludilo.

Željko Dimović, od milošte zvani Žeca, osoba je kojoj ja ne bih poverio ni dve nacrtane ovce, a kamoli brigu o pozitivnim enigmatskim ciljevima jedne zemlje, makar se ta zemlja zvala Tadžikistan, Palestina ili Srbija. Nacrtane ovce možda ne bi izgubio, ali bi ih garant upleo u nekakvu intrigu, a ESS sa njim na čelu već danas može da promeni ime iz neformalnog Antienigatski savez Srbije u Antienigmatsko-Spletkaroški savez Vojvodine i ostatka države (skraćeno ASSVIO).

Od svih enigmata koji su ranije predstavljali enigmatski esnaf ove zemlje, Željko Dimović je ubedljivo najgori enigmatski autor. To je moje sasvim iskreno mišljenje, a da se ne bi tumačilo kao preterivanje, ističem da postoje srpski enigmati koji mi nisu prijatelji, a za koje nikada ne bih rekao ili napisao da su rđavi autori. Recimo, Miroslav Cvetković mi kao ličnost tj. kao karakter na skali od 1 do 10 ide na nerve za desetku... ali, mislim da je odličan enigmata (zapravo, rekao bih da je najkompletniji živi enigmata u ovoj zemlji). Takođe, nalazim da od Zorana Radisavljevića ne postoji bolji anagramista u ovom delu sveta, i koliko god mi smetalo infantilno i na momente morbidno ponašanje koje emituje, kao sunarodnik, vrlo sam ponosan na njegov rad. Međutim, u životu nisam video ništa sa potpisom Željka Dimovića što bi mene, kao enigmatu iz Srbije, moglo da predstavlja u nekoj drugoj zemlji (ili u ovoj, svejedno). On je tipičan enigmatski mediokritet, i smatram da bi svako sa ulice posle 30 godina enigmatskog staža bio na njegovom ili sličnom nivou.

Da li je mediokritet dobar izbor za predsednika - stvar je za ozbiljnu diskusiju, ali ovde se neću time baviti. Uostalom, prosta većina, da ne kažem: većina prostaka uvek dobije predsednika kakvog zaslužuje. A ipak... žao mi je srpskih enigmata koji ne pripadaju najužem prijateljskom krugu, tj. kliki novog tzv. predsednika. Tužno je znati da će ih predstavljati i tobože se boriti za njihova prava i bolji status enigmatike jedan osvedočeni spletkaroš.

Gospodin Dimović (kojeg ja ipak ne bih zvao Žeca, jer je to otprilike kao kad bismo Vampiru tepali Vaca ili Drakuli Draca) prvi put je ozbiljnije skrenuo moju pažnju u ujdurmi: "Majmuni i IP adresa". Da podsetim, tada je ubedio Mileta Jankovića, koji se kasnije proslavio pod umetničkim imenom Veprova Glava, da sam ja anonimac koji "piše protiv njega". Do problema ne bi došlo da je rekao da sam loš enigmata, da sam Živanićeva desna ruka, da sam ovakav ili onakav, jer bi se sve to moglo svesti na njegovo mediokritetsko pravo na sopstvenu percepciju. Međutim, plasirao je uvredljivu izmišljotinu i bezočno tvrdio da je "upecao moju IP adresu" (između ostalih, u to je uživo uveravao i Slavka Bovana). U stvari, taj famozni anonimac koji već godinama zagreva grobljansku atmosferu na blogu Enigmo-tetka, Enigmo-teča ili kako se već zove, jeste sam Dimović, a smisao njegovog majmunisanja je najobičnije seljačko spletkarenje. Dakle, ja sam "ufiksiran" kao osoba bliska tadašnjem predsedniku ESS - a, i u sklopu sindikalno-paorske kampanje protiv njega - valjalo je i mene što grđe ocrniti.

Ako nije jasno zašto pasionirano ismevam Mileta Jankovića iliti Veprovu Glavu, odgovor je vrlo prost: on i Dimović su to tražili od mene. Od ovog drugog sam kasnije digao ruke jer smatram da, kao totalni enigmatski zonaš, nije vredan ni sprdnje (inače imam prezriv odnos prema lažovima, lopovima, kurvama, političarima i sličnom šljamu), a budući da mi se Janković nikada nije izvinio za nabeđivanje, zaradio je moje trajno neprijateljstvo (a taman sam mu pre toga sve oprostio). Kako god, ipak lepše mislim o njemu nego o Dimoviću (em je bolji enigmata, em je manje pokvaren), iako su nijanse u pitanju.

Elem, želim ESS - u tj. ASSVIO - u mnogo sreće sa novim predsednikom. Očekujte spletkarenje bez granica i poniranje srpske enigmatike u još dublji mulj, ako dubljeg ima. Smeška vam se i potpuno istrebljenje autorstva, devalvacija autorskog rada na 100 dinara po strani + harač za ASSVIO + harač za predsednika + obavezno dizanje ruke kao uslov da dobijete svojih 100 dinara, a spremite i članarinu ni za šta (o, pardon: za pljeskavice, a biće valjda i nešto na ražnju preko sindikata). Slava srpskoj enigmatici. 

7 коментара:

Mel Mandraković је рекао...

S nestrpljenjem očekujem najavljenu harmonizaciju odnosa u ESS - u. Siguran sam da će Sindikalac i Veprova Grava očas sve rešiti, i da će uskori svo igrati kako sindikalni harmonikaš svira (a ovaj drugi basira): zasad su iz kola odstranili Dinka, otarasili se Milorada, zamalo išutirali Slavka, a na dan krunisanja uspeli da eliminišu čak 7 (sedam) članova EKK - a! Daće bog, ako sve bude išlo po planu, do prve skupštine u ESS - u će ostati samo Piramida i Natošević (i par individua bez glasa i stava iz drugih klubova, kao klakeri i gosti na sirotinjskoj gozbi).

Već sam mnogo puta upozoravao da Veprova Glava ima samo jedan cilj: da pretvori ESS u EK Piramida (ili obrnuto, svejedno). Novi tzv. predsednik kao njegov ortak iliti saučesnik, treba da odigra ulogu čistača saveza od inteligencije, kako bi na kraju ESS činili: Dimović, Janković, Rudić, Banović i omanje stado ovaca tj. organizmi koji veselo bleje dok ih Veprova Glava šiša i miluje po ostrizanim dupetima, a onda ih tobož čašćava mekinjama koje plaća iz svog džepa - ali njihovom vunom.

Zapravo, sada ESS vode tri persone od kojih nijedna nije na strani enigmata i enigmatike: Veprova Glava, Sindikalac i njegov zamenik. Njihova politika je politika ucenjivanja i odstranjivanja, jer jedino na taj način mogu da dobiju ono što su naumili (da ponovim: to je da u savezu, osim njih, ostanu samo njihove ovce).

Sindikalac će, naravno, biranim rečima, s onim vampirskim kezom, da vam priča (ili piše, svejdno) kako on radi za vas, a radiće sve što je i dosad radio, tj. spletkariće i duvaće u istu tikvu sa Veprovom Glavom (ako ovo čita i neko čija inteligencija premašuje onih kritičnih 75 tj. meru koja razdvaja podobne od nepodobnih članova saveza, valjda mu je jasno da osoba od 45 godina ne može iznenada da promeni ćud nabolje; bar se do sada u istoriji čovečanstva nije dešavalo da jedan podlac i pokvarenjak postane nekakav predsednik - i postane dobar čovek).

Mel Mandraković је рекао...

Ako je Sindikalac mene, koji ga do tog trenutka nikada u životu nigde nisam ni pomenuo, mogao da uvuče u intrigu samo zato što sam se javno bunio protiv prljave kampanje koju su Veprova Glava i on vodili protiv Živanića, mogu misliti šta će sada raditi i kako će se obračunavati sa neprijateljima. Ja njemu do tog trenutka nisam bio ni prijatelj, ni neprijatelj, tj. kao što sam objasnio u postu - jedan takav format čoveka i enigmate je za mene bio poptuno nebitan i nevidljiv. Postoji bar još 50 živih enigmata koji su u rangu s njim, a uopšte ne znam kako se zovu, niti mogu da ih prepoznam na slikama - jer me ne zanimaju. Ne zanimaju me zato što su u enigmatskom smislu prosečni (neki malo ispod proseka, kao on, neki malo iznad, ali to je ista mediokritetska zona). I onda mi se taj mediokritet po imenu Željko Dimović ničim izazvan nakačio - iznoseći tvrdnje koje su potpuno suprotne istini i razumu, izmišljajući dokaze, uveravajući pojedince da sam im baš ja neprijatelj itd. (a da paradoks bude veći, neki od pojedinaca koje je podvrgavao ispiranju mozga upravo pripadaju krugu onih za čija se prava ja javno i potpisano borim otkad se bavim enigmatikom). Dakle, biće zabavno kad Sindikalac-opajdara (tj. Enigmotetka), raspali da iz pozicije tzv. predsednika plasira izmišljotine o vama, drage nepodobne kolege. I da vas jednog po jednog škartira.

A i Veprova Glava ima proverene metode: podmićivanje i ucenjivanje, pa udruženi mogu sve, a vi samo nasedajte na njihove humanističke manifeste. Na primer, Rešad se sigurno nije priključio novosadskom gangu zato što misli da mu je mesto među veprovima i drugim animalcima. Prosto, Veprova Glava kaže: ako hoćeš svojih 300 dinara, moraš da budeš jedan od nas! Ako nisi jedan od nas, onda si protiv nas, marš napolje, ovde ima da objavljuju samo Dodevski i njemu slični šoder-enigmati... koji su nam lojalni! I šta će jedan siroti enigmata kojeg kuče nema za šta da ujede - nego da prihvati ucenu.

Ja sam pristao da ne objavljujem ništa u Srbiji i da me uopšte nema u novinama koje drže i uređuju veprove glave, ali većina ne može da pristane na to. I Veprova Glava će, u maniru naših političara, koristeći tuđu nesreću nastaviti da manipuliše sirotinjom tj. da ih uvlači u svoj obor sve dok ne otrebi savez od svih koji se ne slažu s njim i Sindikalcem, tj. od onih koji smatraju da je uvreda za srpsku enigmatiku to što je vlasnik ESS - a Veprova Glava, a predsednik Enigmotetka.

Mel Mandraković је рекао...

Evo nastavka drame.

Budući da je "miroljubiva" Veprova Glava na svom blogu cmizdrila i izigravala naivnog Đokicu, ponudio sam uslove od čijeg zbirnog ispunjenja bi zavisilo kako ću se ubuduće odnositi prema mahinacijama, manipulacijama i malverzacijama Veprove Glave i novog tzv. predsednika ESS - a Enigmotetke (mada, realno, to što ja pišem o njima nisu uvrede nego nenašminkane činjenice).

Uslovi su, naravno, listom odbijeni, a moj završni komentar je obrisan. Iako se Verpova Glava, po običaju, služila neistinama i insinuacijama, reakcija mi je onemogućena.

U nastavku kopiram prepisku (bez Banović Strahinje, jer me on, generalno, ne zanima), čisto da priča ne ostane bez epiloga.


Mel Mandraković је рекао...

Veprova Glava je rekao/la:

Branko /plačno se obraća enigmati Branku Milovanoviću/,

tačno je da Savez nije mnogo uradio u prethodne 2 godine (uvek može više), ali da li je to razlog da neko konstantno omalovažava Savez, a nije ama baš ništa sam uradio za taj isti Savez.
Kad se dvoje svađaju, da bi nastupio mir, potrebno je da obe strane imaju želju za prestanak svađe, sa naše strane mi se EKK i SB ne bavimo (čitaj: ne napadamo ih), a oni i dalje pljuju po nama nesmanjenom žestinom, no to je njihov problem.
Što se tiče saradnje sa dnevnim listovima koje radi Savez, mogu SVI da saradjuju, a sada što neko neće to je već njegov problem. Nikome nije zabranjeno da pošalje priloge za Alo, Blic i Srpski Telegraf.
Od ove saradnje Savez dobije neki manji deo (10 % od ST, a od Alo i Blica mnogo manje, 4-5 %), i to se koristi za potrebe Saveza.

28. фебруар 2017. 15:24

Mel Mandraković је рекао...

Mel Mandraković је рекао...

Vidi, vidi, šta on piše... Dobro, pošto ste vi ta nevina i naivna strana koja želi da svađa prestane i da svuda bude proleće, imam jedan predlog.

Ne mogu da garantujem za druge, ali ja ću prestati da vređam i tebe, i sindikalca, i sve vaše ortake, saučesnike, jatake i klakere (što ne znači da ću prestati da upirem prstom u vaše mahinacije, ali biranim rečima) pod sledećim uslovima:

1) da se javno izvinite Miloradu Živaniću (svako na svom blogu, u zasebnim postovima) za sve neosnovane optužbe (da ih sada ne navodim redom), za sve javne uvrede (da ne linkujem, nije to bilo pre 100 godina, koga zanima - lako može da pronađe šta ste pisali o njemu) i da ga ljubazno pozovete da se vrati u ESS kao član EKK - a.

2) da se javno izvinite Dinku Kneževiću zbog osporavanja pobede na SES - u i zbog ignorisanja (tj. miniranja, negiranja, minimiziranja) njegove žalbe, te da i njega svečano (u zasebnom postu) pozovete nazad u ESS. Ne ulazim u to kako ćete rešiti problem sa Radisavljevićem, ali samim tim što mu ispunjavate nesuvisle želje na štetu bilo kog pojedinca, izvrgavate ruglu samu instituciju (a njemu ne pomažete, jer mu je potrebna pomoć druge prirode).

3) da se javno izvinite Slavku Bovanu i svim članovima EKK - a zbog pokušaja da ih eliminišete iz ESS - a. Zapravo, najbolje bi bilo da javno izrazite kajanje (u zasebnim postovima), da priznate da ste pogrešili, da obećate da se to više neće ponoviti i da poimence pozovete članove EKK - a koji su pre nekoliko dana odbili da plate članarinu, tj. koji su zbog vaših sebičnih i antienigmatskih interesa istupili iz ESS - a, da se priključe Savezu.

4) da se sindikalac javno izvini zbog svih laži koje je izrekao (ili napisao) o meni, i da svečano obeća da se više neće služiti takvim niskim udarcima. Takođe, bitno je izrazi kajanje (a da to deluje što iskrenije, koliko god bilo lažno). I da me lično pozove u ESS.

5) da mi se ti javno izviniš. Treba da napišeš nešto poput: "Jeste, glup sam što sam poverovao Željku Dimoviću Sindikalcu da si ti anonimac koji piše protiv mene, protiv saveza (ili ne protiv znam koga i čega, to znate vas dvojica, vi ste valjda to i smutili), i molim te da mi oprostiš. Iskreno se kajem i voleo bih da, kao član EKK - a (ni slučajno nekog drugog kluba!) budeš član ESS - a, i učestvuješ u ostvarivanju pozitivnih ciljeva saveza.

To je otprilike sve što tražim. Ako je mnogo - onda ništa, neka svako nastavi da radi po svom.

Mel Mandraković је рекао...

Veprova Glava је rekao/la:

Kao prvo, ti nemaš nikakva prava da nekome postavljaš uslove, jer nisi član ESS-a, možeš eventualno da napišeš neki predlog, a i to ne mora mnogo da nas interesuje.

1. Nemamo mi šta da se izvinjavamo MŽ, čovek je isključen iz ESS zbog prisvajanja pečata, ostao je dužan Savezu za neplaćene pehare (oko 11 hiljada dinara), bio je u obavezi da Savezu daje 10% od saradnje sa Alo tako da je i tu ostao dužan Savezu (koliko ne znamo jer je krio koliki je iznos redakcija Alo njemu plaćala na račun), nije bio ni na jednoj od zadnjih Skupština, sastancima Predsedništva, tako da je ovo ZAVRŠENA PRIČA.
Nije mi jasno zašto ga toliko braniš, kada je i tebi od saradnje sa "Alo" ostao dužan 70 evra (tako bar ti tvrdiš). Zar ti nije ni malo sumnjivo da "Alo" nije platio ta tri meseca iz 2015. godine, a ESS-u plaća sve redovno (pre par dana plaćen je januar 2017.). Zato traži od sekretara tvog kluba da mu MŽ da izvode sa plaćanjem od Alo, pa neka stavi na blog da se opravda. Pošto verujem da nećeš dobiti skenirane izvode, a ti onda stavi PRST NA ČELO pa dobro razmisli ko te je zakinuo za 70 evra, tvoj veliki prijatelj MŽ ili omraženi MJ i ESS.

2. Žalba Dinka Kneževića je odbijena na Skupšini, tako da je to završeno i tu se više nema šta menjati. Ako želi DK može da bude član Saveza, tako da nema potrebe da ga posebno pozivamo u Savez (on nije isključen, već je sam napustio Savez), to neka on sam odluči.

3. Slavku Bovanu nema šta da se izvinjavam, zar treba da mu se izvinim dok se na njegovom blogu pljuje po Savezu (nastavlja on i dalje sa provokacijama, sada mu smeta i imejl adresa sa koje je dobio dopis od ESS-a). On svojim članovima nije napisao razlog zašto je podnet predlog za isključenje iz Saveza, već samo da je predlog podnesen. Što se tiče članova EKK koji su istupili iz ESS-a (ja i ne znam ko su oni, osim jedne osobe), to je njihova odluka, niko ih nije terao iz Saveza, to Vi rešite u svom klubu. Nema potrebe da se ja nekome od njih izvinjavam, ako žele mogu da se priključe Savezu.

4. Ovo je pitanje za Predsednika ESS, pa ti on na njega mora i odgovoriti, ja ti mogu samo reći da se on po pitanju tebe i tvojih pisanija sigurno neće oglašavati.

6. Preskačem tačku 5. Ovo je Ljubiša rekao u afektu zbog Živanićeve izjave o SAMRTIČKOJ POSTELJI.

E sada dolazi ono što tebe najviše interesuje članstvo u ESS-u, ovo napred si napisao čisto da ne bude samo jedan tvoj zahtev.
5. Znači treba da ti se izvinim što godinu i po dana ne odgovaram na tvoje pljuvanje po meni i Savezu, pa da li si ti pio bunike pa pišeš ovakve gluposti.
Mi svi treba da se TEBI izvinimo, a ti NIKOME, ovo je za ne poverovati.
Nema ništa od ovog tvog zahteva.
Ti jedino što možeš je
a) Da se javno izviniš na svom blogu svim enigmatima koje si izvređao (ima ih ukupno17, mene ne računam)
b) Da napišeš MOLBU (nikakvi zahtevi) da želiš da budeš član Saveza, i da je pošalješ EKK.
c) EKK podnosi ovu tvoju molbu Predsedništvu ESS
d) Predsedništvo rešava ovu molbu od EKK.

Zaključak: Mene i novog Predsednika ESS i članove Saveza uopšte ne zanima tvoja reakcija na ovo pismo, da li ćeš ili neće da nas i dalje vređaš na tvom blogu, možeš da radiš šta te je volja, od nas nećeš imati nikakve odgovore, reakcije niti kontratekstove, mi se tobom uopšte ne bavimo, imamo mi preča posla.

Mel Mandraković је рекао...

Mel Mandraković је рекао...

Da, tako sam i mislio. Ok, biće kao što je bilo (ali nemoj posle da plačeš kao tu gore, u tom patetično-licemernom odgovoru kojim si objasnio Milovanoviću kako stoje stvari).

Ne mogu redom da raspetljavam sve te čvorove, manipulacije i insinuacije, odavno je meni poznato da s tobom ne vredi pričati, ali nekoliko detalja zahteva urgentnu reakciju.

Prvo, ne vidim logičku, a kamoli pravnu vezu između članstva u ESS – u i uslova koje je tebi i tvom drugu lažovu postavio jedan slobodni pojedinac tj. ja. I to na blogu. Ništa nisam tražio od saveza, nego sam dvojici pokvarenjaka dao priliku da me ubede da nisu zaslužili moje uvrede. Uprošćeno: malo sam se sprdao s vama, jer je to isto kao kad bih rekao svinji i majmunu: ako mi odsvirate „Odu radosti“ na klaviru u četiri ruke, smatraću vas tigrom i lavom. Niti me svinja i majmun razumeju, niti znaju šta je klavir i šta je „Oda radosti“, a isto im se ’vata kako ću ih zvati. To su, prosto, svinja i majmun.

Drugo, tj. u vezi sa tačkom 1, molio bih da se više ne služiš tim prljavim sofizmima. Nisam nikada tvrdio da mi je Živanić ostao dužan 70 evra, već „Alo!“. Koliko se sećam, ti i tvoja banda ste trovali bivšeg tzv. predsednika (i javnost), izmišljali dokaze i telefonske razgovore, ali ne samo da niste dokazali da je to plaćeno, nego ste na kraju džumle ispali smešni. Uostalom, to je samo 70 evra. Ja sam poklonio mnogo više para enigmatskim skotovima kojima je (bilo) zanimanje da me jašu, pa ako bi neko ko je za mene učinio malo više nego oni zadržao moj honorar – možda se ne bih ni bunio (ja nemam, pa nemam, i crkavica me ne može ni obogatiti, ni osiromašiti). Ali, Živanić svoju decu nije našao na ulici da bi se zbog takvih tričarija zaklinjao u njih (ne znam kako radite vi čiju decu čuvaju poočimi i očusi, ali normalni roditelji takve stvari, u principu, ne rade).

Tačka 2: Skupština ste ti i tvoja banda. Ostali su klakeri.

Tačka 3: Vidi pasus: „Oda radosti“.

Tačka 4: Poznate su meni te pederske metode g. Sindikalca. Baš zato od prvog dana i upozoravam ljude.

Tačka 5: E, važi. :)