18. 9. 2018.

Ekskluzivno iz Nju Orleansa

Naš kolega Dragan Dragoljević iz Novog Sada ovog meseca obilazi turističke atrakcije Amerike, i juče se javio iz Milvokija sa serijom živopisnih fotografija. Jedna od njih je nastala u kolevci džeza, pa budući da je Sačmo jedan od mojih omiljenih muzičara XX veka, otpozdravljam svom Malom Džonu prigodnom ukrštenicom (naravno, sa belinom 8 x 8, jer takve sleduju najvećim zvezdama i najvernijim čitaocima ovog bloga). Uz želje da ostatak putovanja provede u zdravlju i veselju, a uz bojazan da će ga ta šljašteća američka praznina zavesti i zatresti mu balkansko tlo pod nogama, podsećam na onu njihovu čuvenu sentencu There's no place like home. :)

8 коментара:

Dragan Dragoljević је рекао...

Hvala na lepim željama. Inače, ovde je tako vruće da mu i pojam "mis mokre majice" dođe kao tematski :)

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav svjetskom putniku.

Mandrak је рекао...

Zapravo, tematski pojmovi su "programirani umovi" i "strani novac" :P
(Moja kombinatorika je jedna luda stvar: ima odličnu komunikaciju sa privatnim asocijacijama, čak i kada toga nisam svestan :D).

Uzgred, kad nema presije, a i kad je od srca, ide kao po loju. :) Onu prethodnu belinu sa Brankom Veselinović sam napravio za rekordnih 60 minuta, a ni ova me nije duže znojila. Jedino sam razbijao glavu šemom E _ E C_ _ _ M i na kraju našao vrlo zanimljivu reč pelecinum (antički sunčanik u obliku lastinog repa, pronalazač Patroklo, izvor: Vitruvije).
I nije naodmet reći da je gijotina sasvim regularan, leksikonski dublet (to sam utvrdio u hodu; LJ je u galicizmima uvek proizvoljno), a atanatik je lek protiv smrti iz romana Vladana Desnice, to je valjda poznato.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čovjek otputovao u SAD zahvaljujući "honorarima". Dobar mu provod želim. Neka se raspita koliko stanovnika danas ima New Orleans. Usput, neka napiše i mjesto, datum i godinu rođenja za Kalendarij.

Анониман је рекао...

Naravno da svi imamo svoje omiljene likove koje rado stavljamo u ukrštenice. Sačmo je Sačmo, ali Tanita je Tanita, naročito sa enigmatskog stanovišta. Malo šale nije na odmet, ali i zbilje; kolegi ugodno i zanimljivo putovanje i naravno, pozdrav.
Novo Zekić

Dragan Dragoljević је рекао...

Hvala svima na pozdravima. Nju Orleans ima približno 400 hiljada stanovnika. Jako lep gradić, sa dosta francuskog, imena ulica nose nazive de Gol, Burbon, Burgundija itd.

Vezano za Kalendarij, ja sam 06/06/1987 :)

Dragan Dragoljević је рекао...

Rođen u Travniku, dabome

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pa mi smo "zemljaci" (mislim na BiH). Mlađi si nego što sam mislio. Hvala ti i puno pozdrava.