6. 3. 2019.

Drži slovo Zekić Novo (44): Luckaste ideje


Prije nekoliko mjeseci mi je pod ruku došla knjižica sa kineskim zanimljivostima, pa i kulinarskim. Jedan od meni simpatičnih specijaliteta zvao se, ni manje ni više, nego "Kuvane volovske žile". Pošto su i kod nas volovske žile bile specijalitet, ali žandar(m)ski, o njemu  sam mnogo slušao od starijih koji su imali čast  da  ga  konzumiraju, pa sam odmah odlučio da ga ovjekovječim u jednom radu i smjesta se dao na posao. Rad je napredovao, a ja sam se pokasno sjetio da će to biti prilično komplikovano ilustrovatii, ali mi se pojavio ovaj prvi uspravni pojam u bjelini, što je dostojna zamjena zamišljenom.

Novo

Napomena blogogazde: ovaj blog ne podržava enigmatsku promociju estradnog šljama, te je u izrez za sliku uskočila dvorska luda, u skladu sa naslovom posta.

Нема коментара: