14. 1. 2020.

Anagrami iz rikverca

Usled opredeljenosti za ukrštene reči i križaljke, vazdan su u drugom planu bile moje druge enigmatske veštine. Ne znam čemu bi mi to tačno služilo, ali da sam se svestranije bavio enigmatikom, možda bi danas svi znali da umem da napravim i npr. lep anagram. :)

Malo sam se ovih dana vraćao u rikverc, i pronašao premetaljke  koje sam u januaru 2014. pravio za jedan sportski list. Iako sam tada mislio da tu ništa ne valja, sa nemale vremenske distance nalazim da su prilično efektni, i zato pravim mali presedan: citiram ih ovde, na blogu o ukrštenim rečima, baš zato što želim da podsetim cenjeni publikum da sam ja u biti univerzalni enigmata, samo sam privremeno okupiran križanjem. :)







8 коментара:

Анониман је рекао...

Mladene, anagrami su odlični.
Pošalji mi podatke o gde su i kada objavljeni da ih ubacim u Anagramnu,potom u Zbirku objavljenih anagrama i Spisak poznatih anagrama. Nek ostane i tu zapisano.
Unapred zahvaljujem.
Pozdrav,
Dinko

Mandrak је рекао...

Dinko, ja stvarno ne znam gde je to izašlo, rečeno mi je samo: novine za kladionice ili tako nešto (Živanić je naručio).

Dejan Minić је рекао...

To je za kladioničarski list Mozzart sport, a godina je verovatno 2013.

To znam jer sam i ja Živaniću poslao dva (teniska) anagrama septembra i oktobra te 2013. godine.

Imaš ti, Mladene, žicu i za rebuse, samo si lenj:)

Dejan Minić је рекао...

Sad vidim da si godinu upisao, a list je definitivno MOZZART SPORT.

Анониман је рекао...

Dejan je u pravu, Živanić je uređivao enigmatski deo u listu Mocart kladionica. Ja imam sve anagrame koji su u tom listu objavljeni i našao sam ova 3 anagrama:
1. BOGDAN RADIVOJEVIĆ IGRAĆE DIVAN DVOBOJ... Mladen Marković Mocart 093, 16.05.2014
2. PETAR NENADIĆ NAPADE TE RNIĆ! Mladen Marković Mocart 091, 02.05.2014
3. VIKTORIJA AZARENKA RAZVIJENA, A I KROTKA! Mladen Marković Mocart 098, 20.06.2014

Ostali nisu objavljeni u Mocartu.

Dinko

Mandrak је рекао...

Ne znam. Možda i nisu svi objavljeni. Nikad nisam ni video taj list.
Nešto je izlazilo u staroj Alo razbibrizi, nemam evidenciju. To su uglavnom bili moji anagrami sa Bovanovog bloga (i nekoliko rebusa).

Mandrak је рекао...

Evo i nekih mojih anagrama koji verovatno nigde nisu evidentirani.
Radisavljevićeva radionica (2013):

PRESKAČE PIVO! - operski pevač
KRADE KÔ TRI! - direktorka
AS SREO STO PIČKI - erotski časopis
BAŠ JE POKVARENO TO SROZAVANJE ZNANJA U MULJ! - "Zabranjeno zapošljavanje u javnom sektoru"
I IGO, I PO, I ŠO: VAŠA PRAKTIČNOST JE OK, A NAŠA JOK! - "Piši kao što govoriš, a čitaj kako je napisano."

Blog Tio (2013):

JA ARIJI HVALIM MOĆ - Marija Mihajlović
NEK OČARAVA SKLAD - Aleksandra Kovač
OSVAJAM TON NEBA - Bojana Stamenov
TAJ NOĆAS BI GRANDOV KOSAC! - Dragan Stojković Bosanac
DRAŽ TANANOG GRÔCA - Gordana Goca Tržan
MISLIŠ ANĐEO... A LAV! (+ Ć) - Slađana Milošević
NEK BESNA NASRĆE NA TIRAŽE - Snežana Berić Ekstra Nena
GRADIŠ DOBAR ELAN BIĆA - Dragana Šarić Bebi Dol
VIJA MAJKLA DŽEKSONA (- N) - Maja Odžaklijevska
SRBI, EVO: ROĐA BRAĆI VOĐ - Borisav Bora Đorđević (pripremljen, ali neobjavljen)
ĆALE, LIK JE AS - Aleksa Jelić
VIRI MORALNA ĆUD - Mirna Radulović
E, LAJE LEŠ ARKANU - Jelena Karleuša
SHVATA TAJNOVITE? JOK! - Tatjana Vojtehovski
TO, VRSNI DIVE! - Stivi Vonder (ili: ETO, VRSNI DIV)
TELO STRASNE SILE (+ V) - Silvester Stalone
BEKIĆ: SNAŽNA I BESNA - Snežana Babić Sneki
MAGLAJ: PRAŠIĆE HARISA - Amar Gile Jašarspahić
JOJ, ĆERO... DIVNA BISTA! - Stanija Dobrojević
DAMA I VRTEĆA ČIGRA - Tamara Dragičević
KRIMI UM, ĐAVOLČIĆ i RIS
TO ZEZAJU VIPOVCE LIČNO (+ T) - TVOJE LICE ZVUČI POZNATO


Objavljeno u Alo razbibrizi 2013 (ako je izašao još neki, nisam ispratio):

MISLI: ON NAJ! - Lijan Nison
TEMELJNA KÔ BARSA - Monserat Kabalje
MALA MERKA HIT - Ilma Karahmet
KAO DŽIN, MA GRMALJ! - Marinko Madžgalj
KRATKO "FIS" - IKS FAKTOR
Žiri "Iks Faktora":
KVARI IKS? TAČNO! - Kristina Kovač
KO NADZIRE? SREĆNI LIK! - Zoran Kiki Lesendrić
I JA NOĆAS HVALIM NADE - Emina Jahović Sandal
ŽIVLJE KOSI MOĆ? JOK! - Željko JOksimović

Анониман је рекао...

Mladene, svi Tvoji anagrami su registrovani u Anagramnoj 2013, nalaze i u Spisku poznatih anagrama, a stampani su u Zbirci objavljenih anagrama. Ima i nekih koje nisi naveo u ovome spisku.
Ako ove zbirke nemas rado cu Ti ih poslati. Javi se mejlom.
Dinko