20. 5. 2014.

(Ne)poznate enigmate: Miroslav Živković



LIČNA KARTA

Ime i prezime: Miroslav  Živković
Datum rođenja: 15. juni 1946.
Bračno stanje: oženjen
Obrazovanje: Tehnološko – metalurški fakultet
Zanimanje: penzioner
Prebivalište: Jagodina

OSOBINE

Talenti: muzika (neiskorišćen)
Karakter:  staložen do izvesnih granica
Kvaliteti: pitam se šta je to u ovim vremenima
Mane: apsolutna nefotogeničnost, nevešto pričanje viceva
Srećnim me čini: petoro unučadi
Nervira me: hipokrizija kod običnih ljudi
Plaši me: mogućnost intenzivnijeg radioaktivnog  zračenja
Stidim se: što nisam stekao više materijalnih dobara
Nadam se: putovanju TransSibirskom prugom
Životna želja: da se svakog jutra probudim u optimističkom raspoloženju

UKUS

Književno delo: Život uputstvo za upotrebu
Književnik: Pol Oster
Slika: Sloboda predvodi narod
Slikar: Rembrant van Rijn
Film: Smrt trgovačkog putnika
Režiser: Nikita Mihalkov
Glumac: Al Pačino
Glumica: Mišel Fajfer
Muzičko delo: Svraka kradljivica
Kompozitor: Petar Iljič Čajkovski
Instrument: flauta
Pesma moje mladosti: Ponedeljak, ponedeljak
Pevač: Tom Džons
Pevačica: Melani Sofka
Nauka: astrofizika
Naučnik: Isak Njutn
Sport: odbojka
Sportista: Ljubodrag Simonović
TV emisija: Više od igre
Ličnost van kategorije: Mihail Talj

INTIMA

Ljubav na prvi pogled... ne, ali na peti šesti moguća
Najbolje godine su... nešto iznad tinejdžerskih
Lepota je... u prožimanju prirode i tehničkih izuma
Ljudi najčešće precenjuju...  govorničke osobine nekoga
Da mi je da sam malo... malo mlađi
Sebi  zameram... što mi je jezik malo brži od sive mase
Drugi kod mene ne podnose... preveliku ozbiljnost
Uspeh je... kada si veoma dobar u nečemu što veći deo populusa ceni
Uspeo sam u... tome da nepodlegnem modnim trendovima
Najdraža nagrada mi je...  Jubilarna (za trideset godina vernosti firmi)

NAVIKE

Slobodno vreme: delim na tri dela: igra sa  najmlađima, blage fizičke aktivnotsi, slovarenja
Godišnji odmor: zvanično ne postoji, ali se taj period koristi različito
Ustajem rano: samo kada moram
Ležem kasno: navika od ko zna kada
Previše... čitam
Premalo... posećujem sportske događaje

ENIGMATIKA:

Enigmatika je za mene... stalni poluvekovni pratilac
Dobre strane enigmatike: bolje sagledavanje jezika, veština kombinovanja i sticanje prijatelja
Loše strane enigmatike: ponekad zavede u jednostranost
Ljudi misle da su enigmate... pomalo čudan soj ljudi
Zapravo, enigmate su... osobe sa više osećaja za skrivanje malih slovnih tajni
Omiljena enigmatskavrsta: ukrštenica (zbog njenog svugdeprisutnog javljanja)
Omiljeni enigmata:  domaći Miroslav Lazarević; inostrani Vil Šorc
Za 10 godina... neće biti više papirne enigmatike

1 коментар:

Rooki3 је рекао...

Iskoristio bih ovaj blog da pitam gospodina Zivkovica sa kojom knjigom Pol Ostera da pocnem, posto vec duze vreme zelim da se upustim u zaranjanje u njegov opus. Mozda ce pomoci ako kazem da su mi omiljeni pisci Kami, Fjodor, Sartr i Beket. Unapred zahvalan :)