23. 5. 2018.

Pop skandi

Ove godine Čvor, enigmatsko udruženje iz Bjelovara, obeležava pola veka od osnivanja. Iako se poslednjih decenija izdavačko preduzeće pod tim imenom ne bavi enigmatikom, enigmati sa naših prostora stariji od 50 godina rado slave jubilej jer ih za Čvor vezuju lepe uspomene. Na drugim blogovima se često citiraju stranice iz nekada popularnih bjelovarskih listova, ali je časopis koji sam ja slučajno pronašao na internetu po svoj prilici zaboravljen: specijalno izdanje Skandi Čvora na 14 strana, pod nazivom Pop Skandi. Prvi broj je izašao 15. marta 1984. godine, a autori skandinavki koje vidite su Pero Galogaža, Darko Kaciga i Tomislav Pejić.  





2 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Znam za Pop Skandi ali nemam nijedan broj. Objavio sam čak i jednu skandi s temom grupa "Aerodrom". Ne znam gdje sam izgubio taj broj.

Tommaso је рекао...

Hello there,

My name is Tommaso, I am an Italian collector of magazines from all over the world with Madonna on the cover and I am looking for the issue of the magazine POP SKANDI N. 15 of 15 MAY 1985. I can pay GOOD MONEY for this magazine, if the magazine is complete and in excellent condition, so please let me know.
I hope that I can get many replies to this message and that I can find the POP SKANDI magazine with Madonna on the cover that I am looking for.
Thanks to all.

Sincerely
Tommaso