27. 8. 2022.

Letnje raspustilište








 






5 коментара:

Željko Jozić је рекао...

Radiš pravu stvar i uživaš. Svaka čast!

Mandrak је рекао...

Nadam se i trudim se, lega. Hvala.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Dobro si se udebljao. Je li ijedna dama slobodna?
Iz koje je države crna djevojčica?

Mandrak је рекао...

Nedjeljko, što se tiče debljanja, to je ranije konstatovano (a i prilično je neukusno stalno naglašavati takvu stvar u ovom kontekstu... ja nisam meneken DKC - a, od mog habitusa je daleko bitnije šta i kako tamo radim).

Što se tiče dama i gospode, na slikama su uglavnom deca od 7 do 13 godina. Od punoletnih, ovde vidimo Jelenu Dopuđ (glavnu urednicu velikog Nevena i moju najbližu saradnicu), Senku Petrović (projektnog menadžera u DKC - u) i Branka Miloševa (učesnika poslednjeg "Survajvera"). Ko je od nas (i ostalih, kojih nema na slikama) slobodan, a ko zarobljen, na ovom mestu i ovim povodom je još nekulturnije razglabati nego ko koliko kila ima.

Elem, na Raspustilištu smo sa grupom mladih novinara, između ostalog, kreirali "Raspuštene novine", za koje sam ja uživo crtao naslovnu stranu i napravio ukrštenicu (što se može videti na slikama). Takođe, nacrtao sam grupnu karikaturu grupe "Pres pretres".

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ma, ja znam da si ti slobodan ...