27. 12. 2023.

Neobičan slučaj

Ja sam jedan vrlo neobičan enigmata: igrom slučaja, poslednjih godina se na raznim mestima srećem sa javnim ličnostima, istim onim koje sam do pre nekoliko godina metao u ukrštenice. Sa nekima sam sarađivao, neke sam intervjuisao, a sa mnogima sam razgovarao na slobodne teme. I u tim razgovorima, pre ili kasnije stižemo do podatka da sam ja onaj što piše ukrštene reči, a pride i karikaturista. Paradoksalno, kada me pitaju da li imam nameru da ih opet (ili prvi put, ako je reč o novim licima) spomenem u nekim novinama, ja samo slegnem ramenima i zajecam u sebi. Nema smisla objašnjavati svakom ponaosob da je autorska enigmatika potpuno satrta u Srbiji i da se za takvu počast mogu obratiti samo budićima

Tema skandinavke koju danas prikazujem je jedan popularni glumac i osnivač izdavačke kuće "Izražajnost" sa kojim sam sarađivao, Milan Bosiljčić. Nažalost, to niti je gde objavljeno, niti će biti. 

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Popularnost je vrlo relativna stvar. Javno priznajem da sam tek sad saznao da je Milan Bosiljčić popularan glumac. (Ovo je ozbiljan komentar bez imalo ironije. Znam da je krivica na mojoj strani. Dešava mi se povremeno da se iznenadim da je neka javna ličnost vrlo poznata, a meni se u tom momentu učini da prvi put čujem).

Z.Tacić је рекао...

MI, LIČNO.
SABLJIĆ

Mandrak је рекао...

Slavko, malo sam testirao tvoje zapažanje. Ima jedna bakica u mom komšiluku, gle čuda, zove se Slavka i malo je starija od tebe (ima 74). Pitao sam je za neke javne ličnosti koje su se afirmisale u poslednjih desetak godina, ali izgleda da ona, osim rijaliti zvezda, nije zapazila nijedno novo ime. Tako npr. od glumaca zna za Batu Živojinovića, Dragana Nikolića, Nikolu Simića (...) i Ivana Bosiljčića.

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav za Slavku koja je za nijansu starija od mene (12 godina) i koja zna makar rijaliti zvijezde (tu sam naročito tanak). Što se tiče pobrojanih glumaca čuo sam za njih, i za još ponekog (npr. Milana Srdoča).

Kao što napomenuh, sve je relativno, pa tako kad bi mi neko zadao da iz glave pobrojim 100 naših glumaca (a onda i suženo - ŽIVIH I AKTIVNIH) uspio bih u tome (s malo truda i dosta vremena) ali sam sasvim siguran da među tih 100 sigurno ne bih pobrojao, kao što ti reče-popularnog, Milana. Jednostavno, promakao mi je iz vidokruga. Ne sporim da postoji mogućnost da je on neki novi NIKOLA KOJO, ZORAN CVIJANOVIĆ i sl, ali eto ne znam za njegovo djelo.