16. 12. 2013.

Vanredni post: mali jubilej


8 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Srećan jubilej 10000-tog pregleda i puno uspjeha u budućem radu!

Анониман је рекао...

Cestitke Mladene, meni je taj broj prijatno iznenadjenje, nisam siguran da sam u stanju tumachiti ga u potpunosti, no siguran sam da si uradio veliku stvar kad je rijech o nekim vaznim, ne bash razvijenim, aspektima i djelatnostima u okviru nasheg lijepog hobija. Mozda jednog dana budemo imali enigmatsku kritiku, opseznu zbirku prikaza opusa vecine autora, vrijednih radova i sl... Mozda nije pretjerivanje reci da, zahvaljujuci nekolicini vas blogera, imamo bitan napredak u obavijestenosti, komunikaciji, suradnji... Hvala svima, nema napretka bez entuzijazma.
Hajro

Dejan Minić је рекао...

Nek je sa srećom!

Dejan Minić је рекао...

Interesantna je nesrazmernost broja poseta i broja komentara. Čini mi se da se mnogi ustručavaju da ostavljaju komentare zbog jačine Mladenovog pera. Mnogi enigmati imaju kalkulantske odnose sa svojim kolegama, pa je možda bolje zaćutati.

Mandrak је рекао...

Zahavljujem se na čestitkama, mada sam taj podatak o broju pregleda objavio više iz sprdnje, nego s namerom da pokažem kako ovaj blog ipak nije bez čitalaca... Pri tom, nisam napisao da je to jubilarni 50. post. :)

To što pišem čita 10, 20, u vr' glave 30 ljudi, a pri tom ovo nije blog koji neguje čitaoce, koji ima kontinuitet i masovne pretenzije... Ja ne kalkulišem, ne propagiram komunističke ideje o enigmatskom bratstvu, i nemam nameru da postanem član nijedne bande, pa mi puca prsluk da li ću se nekom zameriti... Volim da kažem ono što mislim, mogu i da argumentujem ako zatreba, a mogu i da preteram kad mi se ćefne. Ako se to nekome dopada, drago mi je, a ako ima nezadovoljnih, nadam se da su svesni da nisu u obavezi da prate moje postove. Dakle, bitno je da ipak ima onih kojima je interesantno moje "češljanje vune" i "razvlačenje pite", a ako neki od njih smatraju da bi komentarisanje moglo da im pokvari harmonične odnose sa kolegama, moram da kažem da imaju moju podršku, jer je i među lekarima, profesorima, automehaničarima, obućarima (...) najviše mediokriteta, pa nema smisla očekivati da u enigmatici stvari stoje drugačije. Ćurani ne lete sa orlovima, i to je sasvim u redu. :)



Slavko Bovan је рекао...

Čestitam!

Mandrak је рекао...

Hvala, Slavko. :)

Nešto razmišljam... Ok su i čestitke, pohvale, pokude, uvrede, pretnje, ali to nisu komentari koji značajno doprinose konceptu bloga. Komentari bi bili od velike koristi kao dopune mojih zapažanja o određenim autorima i njihovom radu. Npr. kada govorim o davno upokojenim enigmatama, o kojima skoro ništa ne znam, dobro bi nam došla neka anegdota, evokacija, opaska, jer je ovo, zapravo, jedino mesto na internetu gde neki manje-više zaboravljeni ljudi, koji nisu ni estradne zvezde, ni političari, ni naučnici, već predstavnici jedne marginalne oblasti, dobijaju poseban tretman. Mnogi od njih su već spominjani na ostalim enigmatskim blogovima, ali uglavnom uzgred, nesistematizovano, uz navođenje oskudnih podataka, a ako jednoga dana neko bude poželeo da sazna ko su, recimo, Železnik, Đurđević ili Bizumić, i kako su radili, pretraživač će ga verovatno uputiti ovde... Zato bi bilo dobro da sakupimo što više informacija iz prve ruke.

Rešad Besničanin је рекао...

Mladene, čestitke i od mene sa malim zakašnjenjem. U pravu si u svom poslednjem komentaru a ja sam čini mi se u par navrata i pisao nešto o kolegama koje sam znao i imao priliku da se družim sa njima.