9. 11. 2015.

Greota da se baci (2)


5 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Bjelinu 6 x 10 koja nije u sredini križaljke nisam nikada vidio. Meni, računalnome amateru, napiši 6 okomitih riječi da shvatim kako si u tome uspio. Izvanredno!

Mandrak је рекао...

Ova varijanta je lanjska, a prva je nastala još 2010. Možda se Rešad seća, na SES - u u Vranju sam mu pokazao tu kombinaciju. :)
Ne razumem baš šta treba da objasnim i kakve veze sa ovim ima kompjutersko amaterstvo, ali mogu da ispišem pojmove.
Uspravno: KRISTINA KOVAČ, RASPARANOST, ESTIMIRATI, STAKATIRANJE, POKER-APARATI, OPERACIJA KARTIJE, vodoravno: KRESPO, RASTOP, ISTAKE, SPIKER, TAMARA, IRITACIJA, NARIPITI, ANA RAJS, KOTARA, OSINJAK.

Prosto, uspelo je. Ni pre, ni posle toga nisam mogao da izvučem takvu belinu, a zacelo nije ni bilo ko drugi. Struktura je jednostavna, imamo tu ST grupu koju sam povlačio naviše, ali to nije dovoljno za objašnjenje. Mislim da je ključna stvar bila sreća, s tim što sam u prvoj verziji na 6. uspravnoj poziciji imao OPERATIVAC, pa je trebalo rešiti problem ANARAV- (a ne volim mesta, rtove, potoke u Zambiji, Libiji, Džibutiju itd). Kasnije sam sasvim slučajno čitajući nešto o sarajevskoj galeriji Collegium Artisticum otkrio ANU RAJS, i to bi bilo to. :)

Ostala 4 rada nisu tako ekskluzivna, ali u svakom od njih postoji ponešto vredno pažnje.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Hvala ti Mladene. Ja ne mogu pročitati opise. Meni su to sitna slova, a ne znam mogu li se povećati.

Mandrak је рекао...

Aha. Klikneš na sliku, pojavi se crna pozadina (a u dnu sve slike iz posta), onda desni klik na sliku, levi klik na View Image i to je sve. Dobijaš originalnu veličinu sa mogućnošću zumiranja. :)

Анониман је рекао...

Te beline na kojima insistirate upropastile su ukrštenice. Najčešće se ne radi o ukrštenici nego o tri četiri ukrštenice, uključujući i belinu, stavljene u jedan okvir. Belina po svaku cenu, ograđena sa pedeset crnih polja koje veze nemaju sa ukrštenicom. Jedini beline u pravom smislu te reči radi Saša Čolaković. Njegove beline su izvanredno povezane sa ostatkom ukrštenice i reči su normalne.
Nego zanima me nešto drugo. Nigde ne srećem da pominjete Miodraga Tošića kada govorite o belinama. Teško da će mi iko moći pomoći jer malo informacija pamtim. Ne sećam se čak ni u kojem listu je objavio ukrštenicu. Mislim da je belina bila 11x10 i sve što se sećam jeste jedan pojam iz nje: Nadevi za palačinke.