24. 11. 2015.

Greota da se baci (3)


10 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Aferim! Najviše mi se svidela skandinavka sa Paperinom. Ovde je očit primer kako pravi majstor od "osnovne beline 6x6" napravi bravuroznu belinu 6x9 sa proširenom belinom pod uspravno od 6x7. Kad KOVERAT "postane" MARKO VERATI onda se iznedri i ŽAN PJER DARDEN kao i MATIJA JAMA!
Šta reći i za Dejanov vrsni rebus sa rešenjem: IZBOR AKADEMIKA TE RAZGALI (iz Bora kade Mika tera "Z" Gali).
Očigledno su ovo radovi koji su bili namenjeni za "Marbo".

R.Jovicic је рекао...

I greota i sramota!
Zar je moguće da radovi ovakvog kvaliteta ne nađu mesto kod nekih listova, koje uređuju poznati enigmati i prijatelji.
Veoma se radujem, kada vidim da jedan mlad čovek uspešno napreduje u kvalitetu sastavljanja, pa i u odličnim, skoro stručnim člancima vezanim za enigmatiku.
Bez brige Mladene. Svemu lošem dođe kraj...Kvalitet je istina.
Pozdrav...Jovičić

Nedjeljko Nedić је рекао...

Kakve veličajne križaljke. Znam da je najbolja ona s bjelinom 9 x 6, ali ni ovima nije mane. Postoji li u Srbiji ijedan ozbiljan enigmatski časopis? Enigma je valjda to, a drugi?

Nevezano za ove skandinavke, postoji li glagol GRDATI i ako ima što znači? Čestitke na izvrsnim križaljkama i hvala unaprijed.

Mandrak је рекао...

Pa, hvala, nadam se da vam se stvarno dopalo. Ovo je bio 100. ovogodišnji post, i pošto nisam pripremio svečani materijal, hteo sam da objavim (još) nešto iz svoje radionice, kako bih častio one koji vole da rešavaju moje ukrštenice (osnovano se sumnja da ih ima više od 10).

Nedjeljko, u Srbiji ne postoje časopisi poput Feniksa. Želeo sam da se Enigma uozbilji, ali za to je potrebno mnogo više od onoga što imamo na raspolaganju. Za početak bi bilo dobro naći jednog urednika sa gimnazijom. Nije problem u tome što za mene nigde nema mesta, prosto, moj karakter nije kompatibilan sa tim karakterima bez mature, već što nema prostora ni za veće i značajnije enigmate od mene. Naša enigmatska delatnost je u ovom trenutku jedno ruglo, četvoroglava nakazna aždaja sa oznakom ESS na prsima, i ja mislim da tu pomoći više nema. Niti će moj rad nekad nekome biti potreban, niti ću ga ja nuduti i nametati, niti više imam želju da se borim sa udruženom enigmatskom bagrom kako bih nešto popravio. Riba smrdi od glave, a naša esnafska glava je potpuno šuplja.

Glagol grdati mi nije poznat (poslao sam ti mejl).

Анониман је рекао...

Pjesma Vlade Georgieva nije TI I JA, već JA I TI. Opaska urednika... Pozdrav, Pero

Pero је рекао...

Pardon, obrnuto. Nije JA I TI, već TI I JA

Mandrak је рекао...

Da, ja odavno pričam da mi treba asistent. :)

Hvala, Pero, još se nisam oporavio od blama sa Monikom Beluči, a već mi stižu nove osnovane zamerke. :)

Moram da podelim to sa svetom, možda će mi biti lakše: poslao sam Feniksu dijagonalku sa Monicom Bellucci, ali dok sam kombinovao, pojeo sam drugo C iz prezimena. I tu nije kraj: onda sam prepisao to Belluci u prorez, pa još jednom u ime dokumenta... poslao bez pardona, i nijednom mi nije palo na pamet da sam fulao dok nisam opomenut. I parna skandinavka je imala grozan propust, ne zbog neznanja, za toliko poznajem ijekavicu (npr. jednu od omiljenih knjiga "Rakova obratnica" sam 5 puta pročitao na hrvatskom), već valjda zbog rasejanosti i brzopletosti. Sve proverim, dođem do kraja - i onda zaserem. Prvo sam imao djeca, pa sam video da mi vodoravno bolje paše e, i upisao djete bez razmišljanja. Lampica mi se upalila tek kad sam poslao. :)
Sve je to ispravljeno (poslah sinoć), a danas završavam dve skandinavke koje će valjda pokazati da nisam idiot, i da je slučaj "Belluci" samo lapsus bez presedana. :)

Btw, JA I TI je pesma Ace Lukasa (iz '96), a i Nada Knežević je pre 40 godina imala taj naslov. Vladu Georijeva sam tu verovatno pomenuo po sećanju (a krhko je znanje :)) i izvinjavam se i njemu zbog povrede autorskih pravu, i svima koji su pretrpeli stres prilikom rešavanja. :)

Mandrak је рекао...

Greška u komentaru (Pero bi to svakako primetio): Vlado GEORGIEV insistira da se njegovo prezime piše bez J!

Dragan Dragoljević је рекао...

Хм, а да се манемо турбофолка и некаквих Георгијева и описујемо "Ја и ти" као Бертолучијеву драму (2012)? Делује озбиљније. :)

Mandrak је рекао...

Geogiev, primi k znanju! (ćirilično: Георгиев)
Šta znam, ako bi me pozvali iz NIN - a da pravim ukrštene reči (a jednom mi je rečeno da će me imati u vidu!), sigurno bih "Ja i ti" opisao ozbiljnije. U drugim situacijama mi Aca Lukas deluje kao bolji izbor.