15. 12. 2017.

Drži slovo Zekić Novo (28): Ideje, ideje...

Valjda je to zajedničko svim enigmatama; da ih s vremena na vrijeme nešto spopadne, pa se upuste u okršaj sa stvaralaštvom koje duže ili kraće vrijeme opsijeda njihov enigmatski um i u njemu tavori kao ideja, a onda se nešto dogodi, pa se ozbiljno pristupa pretvaranju ideje u djelo. Meni se to dogodilo nekoliko puta, a samo jedan "slučaj" je ugledao svetlost dana: Enigmatski almanah VOŽD.

Ovaj nije toliko obuhvatan i cjelovit kao naprijed pomenuti, a zamišljen je u formi dvostraničnog enigmatskog listića, sa mega ukrštenicom na jednoj strani i četiri uobičajene na drugoj, i kao takav mogao je zadovoljiti moje želje. Posvećen je Ivi Andriću i njegovom djelu, i onome što mu je prethodilo, a takođe i onome što je iz njega proizašlo.  

Dao sam mu  i ime, ĆORKAN, najomoljeniji junak  piscu, a u podnaslovu bi stajalo  "...stvoren za razonodu", što je dio jednog Andrićevog opisa Ćorkana. Ovo su prva i posljednja stranica.


Novo

4 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Zbilja imaš ideje, ali otkuda ti vrijeme?

Анониман је рекао...

Nedjeljko, valjda se šališ; otkud staru čovjeku vrijeme? Ovo je ideja, a i radovi, stari bar desetak godina. Dobar dio mojih objavljenih radova je objavljivano i dvadesetak godina poslije nastanka, a kad "bacim kašiku", siguran sam da će ostati bar dvostruko više mojih neobjavljenih radova u odnosu na objavljene. Razloga, zašto je to tako, ima više, ali bih rekao da je dobrim dijelom do mene. Naime po osnovnim odlikama spadam u inertne osobe ili što bi se na srpskom, a čini mi se i na hrvatskom reklo: ugursuze. Pozdrav druže.
Novo

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ja mislio da su to sve novi radovi.

Анониман је рекао...

Dobar dio mojih radova su "novi" u smislu objelodanjivanja, a nastajali su u raznim periodima, zavisno od raspoloženja, pa popšto nisu kvarljiva roba, s vremena na vrijeme se pojave u javnosti, bar na ovaj način. Nastojaću da ubuduće naglasim dan proizvodnje.
Novo