27. 9. 2023.

Tako je Novo držao slovo (46): Lijepa sjećanja

55 je godina kako je ugledao svjetlo dana prvi domaći strip Mirko i Slavko u epizodi  "Nikad robom". Prošlo je podosta  godina kako sam ovaj rad napravio i poslao Enigmi, ali tu Mirko i Slavko nisu, a očito i  neće ugledati svjetlost dana. Da li nije dovoljno dobar za ukus uredništva ili je samo nepoćudan  demokratski nastrojenom društvancu (sa još poprilično radova, koje kanim u neko vrijeme predstaviti), nije poznato.

Novo (2018)

Na tu temu, Novo je godinu dana ranije u privatnoj prepisci sa mnom podelio i ovo: "Jeo sam se k'o mlad mjesec gledajući enigmatsku naivu uvaženih članova naše enigmatske zajednice. Neke si i sam često pominjao, ali isključivo sa stanovišta ukršteničarskog posmatrača, ali neke i ne, bar ne dovoljno (...) Primjer je Milan Šaban, neka mu je zemlja laka, koji ... još objavljuje. Rekao sam to jednom prilikom i Tošiću kroz malo šaljivo pitanje: "Koja je razlika između mene i Milana Šabana?" Naravno, odgovor nije imao, a on glasi: Milan Šaban je u Enigmi objavio više radova otkako je umro - nego ja otkako sam se rodio!  (...) Pomenutima i nepomenutima je žestoko znao prigovoriti pokojni Ljubiša Jakšić, ali kad fino popije. Jednom mi je ozbiljno zamjerio zašto se i ja ne oglasim takvim povodima. Složio sam se s njim, ali sam mu rekao da je problem u tome što ne pijem“.

Нема коментара: