17. 4. 2013.

Autogramka

Zoran Radisavljević je "donirao" nekoliko svojih radova blogu, a ja sam za ovu priliku izabrao vicešampionski sastav sa prošlogodišnjeg Prvenstva Hrvatske u enigmatici. U petom kolu se od takmičara zahtevalo da u ukrštenicu uvrste svoje ime i prezime, ali i da naprave anagram od njega,  te ova bela ukrštenica nosi naziv "autogramka".

"Razorni as" je ovde, dapače, propisno izdivljao, a rezultat toga je jedna nesvakidašnja, lepo organizovana i sadržajna ukrštenica, sa dva vodoravna "moleraja" 15 x 3, kroz koje su provučene dve duge uspravne reči.

 Pdf za rešavanje OVDE.


6 коментара:

Unknown је рекао...

Vrhunski sastav, kao i uvijek kada je Zoran u pitanju! Uživam rješavajući njegove zagonetke!

Анониман је рекао...

!!!

Quizmaster је рекао...

Hvala na komentarima. Nemam previše vremena da sastavljam ukrštene reči, ali kad su neki konkursi u pitanju onda se potrudim da to bude nešto što će biti u konkurenciji za bodove ili novčane nagrade. Doduše, i kad radim za časopise ili pripremam neke internet turnire gledam da to ne bude nešto što ću smandrljati nego da ima neobičnih sintagmi, povezanih dugih reči ili barem dosta tematskih pojmova. Ubacim ponekad i veće beline od standardne norme 6x6. Jedno vreme sam pravio i "tajmsovke", koje sadrže enigmatične opise i nisu lake za rešavanje, ali pružaju veliko zadovoljstvo onom ko ih savlada.

Inače, izgleda da mi nekako leže hrvatska takmičenja, pošto sam pobeđivao u sastavljanju mozaičke rešetke i magičnog lika, a imao i nekoliko visokih plasmana sa križaljkama. Verovatno je tu u pitanju stvar iskustva - pre 15 godina bio sam sasvim prosečan u sastavljanju ukrštenih reči, sad imam znatno veće znanje i tehniku.

Unknown је рекао...

Tajmsovke su bile pravi specijaliteti i uživanje za ljubitelje tvrđih oraha!

Анониман је рекао...

posebno impresionira raspored crnih polja!!!

bb

Анониман је рекао...

Potpisujem!!

dd