14. 3. 2019.

Nekad i više nikad

Pre tačno dve godine, slučajno sam nabasao na TV film Love in paradise. Nije me zaintrigirala radnja, niti bilo šta slično, već činjenica da nosioca glavne uloge, nekada vrlo popularnog glumca, godinama pre toga nisam video ni na malom, ni na velikom ekranu. Zapravo, nisam znao ni da li je nastavio da se bavi glumom nakon poslednje epizode tinejdžerske serije koja ga je proslavila.

Luk Peri, eng. Luke Perry (1966 - 2019), zvezda devedesetih, iznenada je preminuo pre desetak dana. Uloga u spomenutom TV filmu bila mu je jedna od poslednjih, a svet će ga zauvek pamtiti (naročito pripadnice lepšeg pola starije od 30, a mlađe od 50 godina) kao noviju verziju Jamesa Deana, neukrotivog i buntovnog zavodnika Dylana McKaya iz hit-serije Beverly Hills, 90210. 

Tada sam napravio skandi par pod naslovom Nekad i sad, u nameri da podsetim rešavač(ic)e na jedno pomalo zaboravljeno lice, i da ih obavestim da Luke, tamo negde u Holivudu, i dalje radi punom parom... Međutim, problem je nastao kada sam pokušao da u sastav udenem lanac brojeva (90210), kao deo zvaničnog naziva serije, i premda sam poslao i drugu varijantu iz koje su brojevi sasvim izbačeni, skandinavke nisu objavljene. 

Nažalost, evo (ne)prilike da se setimo nekadašnjeg idola tinejdžerki. 



Нема коментара: