12. 6. 2018.

Rekordčić (2012)

U periodu 2011-2012, napravio sam oko 60 skandinavki na mini-formatu 13 x 10 za staru Alo razbibrigu (sa izrezom za sliku 3 x 4 gore desno ili gore levo i 2 tematska pojma, obično naručena). Izvodio sam raznorazne egzibicije, i između ostalog, minimizirao crna polja. Objavljeno je više komada sa 8 cp (dijagonalno poređanih, 4 + 4), a sklopio sam i jednu sa 7 (PDR = 6). To je bio moj rekord na tom formatu (i u tim novinama, jer ostali koji su potpisivali male skandinavke nisu imali sklonosti ka kerefekama). 



3 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Zgodan format. Napišem li da je ovo moglo i s manje crnih plja, Žarko će ju sastaviti bez CP-a. Simpatična riječ REKORDČIĆ.

Mandrak је рекао...

Može i sa manje, naravno. Cenim da se može napraviti i pristojna ukrštenica sa 6 cp. Manje od toga bi nas odvelo u eksperimentalno-masturbantsku enigmatiku.

Mandrak је рекао...

I još jedna stvar: ovo nije nastalo tendenciozno. Prosto, tematski pojmovi su bili "izdašni", pa sam valjda u hodu odlučio da maknem jedno crno polje