30. 6. 2018.

Pre 15 godina

Godinama sam aktivno tražio svesku sa ukrštenicama koje sam rekreativno i ne baš često sastavljao tokom 2003, a nigde je nije bilo. Posebno me zanimao jedan tematski sastav za koji sam verovao da je izuzetan. Naime, u to doba je bila popularna serija "Čari" (eng. Charmed), i kad je Shannen Doherty otišla, a na njeno mesto došla Rose McGowan, sve skupa sam ih "opevao", valjda pod sugestijom one Patrnogićeve ukrštenice sa učaurenim Titanikom (OVDE). Tako sam, barem za svoju dušu, napravio reprizu kombinacije koja me je nekoliko godina ranije impresionirala, ali je nisam opisao, niti sam je kome poslao. Samo sam je uredno prepisao... ali posle nekog vremena nisam mogao da se setim gde (jer treba imati u vidu da celog života oko sebe imam milijardu "aktuelnih" papira, svezaka, blokova, rokovnika, knjiga, novina, časopisa itd.) I, eto, ta ukrštenica je 15 godina živela u mom sećanju... a sećanje kao sećanje ima tendenciju da se deformiše, naročito ako je obojeno posebnim emocijama. Zato sam donedavno mislio da je to (bio) super sastav, jedan od najboljih koje sam u životu napravio, i žalio što sam ga izgubio.

Sasvim nenadano, pre nekoliko dana sam pronašao svoj izgubljeni biser... i bio, najblaže rečeno,  razočaran. Ništa naročito, prilično naivna ukrštenica... ali svakako interesantna, te sam odlučio da  je opišem i prezentujem. Napomena: iako transkripcije nisu najtačnije, nisam ništa dirao (u Huperu su tako prenošena imena/prezimena ovih glumica). 


Нема коментара: