12. 10. 2013.

Iz Zoranove arhive

Zoran Radisavljević je poslao dve ukrštenice.


SKANDINAVKA: "Ovaj rad sam prošle godine slao na prvenstvo Srbije u enigmatici. Tri rubne reči od 16 slova prolaze kroz belinu 7x6. U toj disciplini dobio sam neke bodove, ali nisam bio među osvajačima novčane nagrade. Ipak, i ti bodovi pomogli su da u generalnom plasmanu budem šampion Srbije."

KLASIČNA KRIŽALJKA: "Rad iz prvog kola prošlogodišnjeg prvenstva Hrvatske. Uslov je bio da križaljka sadrži jedan pojam u kome se spominje broj DEVET. Gledao sam da napravim dosta neobičnih sintagmi, kao i da koristim nefrekventna slova abecede i strana slova X, Y, W. Zauzeo sam osmo mesto, mada sam se nadao i boljem plasmanu."




PDF skandi OVDE.
PDF klasična OVDE.

2 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Bravo Zoki!
Skandinavka je odlična, ali mi je za oko posebno "zapala" križaljka.
Čudim se čudom (mada nemam uvid u ostale radove s konkursa) da ova križaljka nije bila bolje rangirana. Sastav vrca od ingenioznih pojmova i sintagmi. Nabrojaću samo neke: pod vodoravno (Šime Đodan, x-noge, Weimar, Kirstie Alley, čaj od kamilice) a pod okomito (Duždeva palača, živo meso, gašeni kreč, čuditi se čudom, Neeson, Ziggy Stardust).
Pravi užitak za rešavanje!

Анониман је рекао...

Uspjeli radovi zaista, cestitke Zoranu.
Mozda je ziri posebno vrednovao veci broj tematskih pojmova.
Hajro