1. 9. 2021.

Koincidencija

Moja bliska prijateljica je početkom ove godine slavila rođendan, pa je izrazila želju da na poklon dobije nešto autentično što bi poklonila svom drugu i poslovnom saradniku sa kojim deli dan i mesec rođenja. Zapravo, tražila je samo njegovu karikaturu, a ja sam odlučio da joj se bogatije zahvalim za pomoć koju mi je pružila kad sam se gotovo neplanirano odselio u Novi Sad: napravio sam specijalni, rođendanski enigmatski časopis na 16 strana, u dve varijante. Na jednoj naslovnoj strani bila je njena karikatura, na drugoj njegova, a dobili su i kalendare sa svojim likovima. 

Iako sam stanovao u zgradi čiji je on vlasnik, dotle nije bilo prilike da se sretnemo, te sam slavljenika crtao samo po slikama. Na sreću, slike nije bilo teško pronaći jer je reč o poznatoj ličnosti. To je Tadija Kačar, naš najuspešniji bokser. 

Usput, Tadija uopšte nije svestan koliko je njegovo ime popularno u ukrštenim rečima.

Нема коментара: